vrijdag 21 februari 2014

Mijn eerste verkoop

Nadat ik mij goed en wel aangemeld had, werd ik geveld door de griep.
Helaas duurde deze ongein zeven weken. 
De hele kerstperiode en de Big Weeks van Tupperware zijn allemaal aan mij voorbij gegaan.
Wel heb ik een aantal contactbijeenkomsten bijgewoond en inmiddels mijn eerste stappencadeau verdiend: de rijstmaker!

Mijn eerste party heb ik bij mijn dochter in Breda gegeven.

Er waren vijf gasten. Ik heb 's ochtends geleerd smeltende chocoladeharten* te maken en op deze avond meteen uitgevoerd. Het was een groot succes.

*SMELTENDE CHOCOLADEHARTEN:
Oven voorverwarmen op 200 graden

100 gram boter smelten met
100 gram pure chocolade (in magnetron)
100 gram suiker mengen met
60 gram bloem en 2 eieren
Alles door elkaar roeren en verdelen in vormpjes
In 12 minuten (net niet) gaar bakken

Dit was de week van Pink Ribbon. De roze koekdoos is TE leuk!!!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten