vrijdag 28 februari 2014

Netheid is voor de dommen, het genie beheerst de chaos

Zo langzamerhand breidt mijn Tupperware verzameling zich uit.
Niet alleen de producten, maar ook de administratie, folders, stapel catalogussen, briefpapier, etiketten...
Ik heb een extra kamertje geschikt om kantoor te houden, maar die staat nog vol met te lozen troep. Ik kan er maar moeilijk afscheid van nemen.
Het opruimen vordert gestaag en nu moet het nog schoon.
Ondanks mijn enthousiasme twijfel ik af en toe nog wel aan de juistheid van de ingeslagen weg.
Ik heb nagenoeg geen afspraken, maar een gesprekje met mijn manager heeft ervoor gezorgd dat ik weer iets positiever ben. Bovendien ben ik niet de enige, want op de managerstraining zat iederéén te zuchten over wel of geen afspraken.

Eerst kantoor maar op orde!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten