vrijdag 16 mei 2014

Klaar om te gaan - Tupperware party of culinair atelier?


Mijn gastvrouw van de avond had vreselijk haar best gedaan en er stonden 16 (!!!) genodigden op de gastenlijst.
Ze was er zelf inmiddels licht zenuwachtig over geworden, want de woonkamer is niet zo groot.
Ik had me goed voorbereid; 16 mappen, 16 presentjes, dubbele hoeveelheden ingrediënten.....
We zouden half acht beginnen, maar het liep toch tegen achten voor we startten.
Elf mensen zijn gekomen, waarvan twee dames na een kwartiertje weer weggingen, vanwege een huilend kindje.
Nu kon iedereen toch comfortabel zitten!
De gastvrouw kreeg de Fris op Weg voor de gemaakte afspraak en voor de gasten was er het hang-aan lepeltje. Bijna iedereen kent die wel of heeft er één in de keukenla, maar hilarisch toch altijd weer als je hem werkelijk aan de binnenkant van een potje hangt: "Oooooooooh, dus daar is dat randje voor!" 
Ik heb weinig product-uitleg gedaan, maar lekker een eiersalade in de Turbo Chef gemaakt, een kiwi smoothie (heeeeeeerlijk!) en een kerriesoepje in de Micro Cook.
Door de beperkte ruimte weer gebruik gemaakt van de strijkplank als werkblad.
Helaas geen foto gemaakt; het wordt bijna gewoon, hahahaha.
Toen iedereen aan de soep zat heb ik de Mandochef tevoorschijn gehaald en de laptop, en Youtube laten demonstreren! Het is zo'n mooi en vrolijk filmpje, daar kan ik niet tegenop!

Ondanks de weerstand van de kleur van de emmer (heb ik zelf ook een beetje) zijn er toch drie aangeschaft deze avond. Hoe cool is dat?

Het is enorm laat geworden, maar het was een TOP avond! 
En de gastvrouw gaat enorm verwend worden met alle Bonus kado's!!!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten