dinsdag 15 april 2014

Tupper is hot!

Bij de voorbereidingen van mijn volgende party had ik een plagend berichtje naar mijn gastvrouw gestuurd: "Moet ik nog klapstoeltjes meenemen?"
Haar antwoord: "Was het maar zo'n feest ;-( "
Toen ik aankwam had ze toch de vaste opstelling van de woonkamer veranderd en tien zitplaatsen gecreĆ«erd. En die kwamen nog vol ook!

De woonkamer grenst aan de open keuken en ik besluit haar strijkplank te vragen als werkstation, zodat ik goed zichtbaar voor iedereen kan demonstreren en toch ook de keuken tot mijn beschikking heb.
Er is geen oven, dus ik heb mij voorbereid met uitsluitend receptjes uit de magnetron.

Alle gasten zijn bekend met Tupperware, maar alleen van heeeeel lang geleden.

Ik maak chocoladeharten met de Microcook, slagroom met de Turbo Max, pesto met de Turbochef, nasi met de Rijstmaker, en Javaanse gehaktballetjes met de Microcook.
De slagroom mislukt helaas (waarschijnlijk is de beker niet vetvrij geweest) maar de gastvrouw heeft gelukkig een spuitbus slag in de koelkast, zodat ik het gerechtje nog wel kan 'aankleden'.

De oohhhhh's en aahhhhh's waren niet van de lucht bij alle proeverijen.
Tijdens het invullen van de bestelformulieren kwam het gesprek op Tupperware vroeger-en-nu.
Iedereen was blij verrast door het concept Kookstudio, en dat het zoveel sprekender was en absoluut niet saai. De complimenten over hoe leuk het was nam ik dankbaar in ontvangst.

Ik kon de gastvrouw de mooie Frisdozen Set cadeau doen.

De conclusie van de avond: 
Tupperware is weer HIP en HOT!



Geen opmerkingen:

Een reactie posten